Prince 45: najnovejše revolucionarno plovilo Nuova Jolly Marine na testu

Test novega Prince 45 Nuova Jolly Marine

Če je, kot je nekoč dejal Abraham Lincoln, »najboljša stvar v prihodnosti, da prihaja dan za dnem«, potem je danes zagotovo pravi dan. En sam pogled na novi Prince 45 iz Nuova Jolly Marine je dovolj, da razumemo, da predstavlja kvantni skok naprej.

Kvantni preskok v smislu oblikovanja, zmogljivosti in inovativnih funkcij.

Inovacije so tiste, ki poganjajo priznano milansko ladjedelnico v novo dimenzijo, pri čemer so številni konkurenti v tem tržnem segmentu daleč za njimi.

To so drzne trditve, ki pa si zaslužijo podrobno razlago. To je točno tisto, kar bomo storili – korak za korakom in po pomembnosti.

Plovbna preizkušnja princa 45

Kadarkoli stopim na Nuova Jolly, se moja pričakovanja samodejno dvignejo. Trupi iz te ladjedelnice so preprosto legendarni – ni naključje, da jih je Sergio Davì izbral za svoje najzahtevnejše odprave. Trup tega Prince 45 je popolnoma nov in resnično si želim preveriti ali zasluži logotip, ki je ponosno prikazan na zadnji četrtini.

Konzola je preprosto popolna. Od tu je vidljivost odlična, tako naprej kot vse okrog. Vsi instrumenti so točno tam, kjer bi morali biti.

Današnje razmere še zdaleč niso idealne – zmrzovalo je, jezero pa preplavljajo vetrovi, ki presegajo 30 vozlov. To ustvarja strme, razburkane valove, ki bi lahko predstavljali oviro številnim drugim čolnom. Pa vendar smo tukaj, počasi križarimo, zaščiteni za velikim vetrobranskim steklom, s Prince 45, ki brez napora drsi z nizko hitrostjo, ne da bi ga vznemirila razburkana voda in pri tem izkazuje izjemno stabilnost.

Prevzamem krmilo, pritrdim varnostno vrvico in prosim vse na krovu, naj se usedejo in se trdno držijo. Varnost na prvem mestu – vedno si zapomnite to, še posebej, če nameravate močno pospeševati, kot bom jaz.

Potisnem plin naprej in skoraj v trenutku se Prince 45 dvigne iz vode in se takoj izravna, ne da bi bistveno spremenil svoj položaj. To je odličen znak – večina drugih v tem trenutku usmeri premec proti nebu.

V trenutku, skoraj ne da bi se tega zavedali, potujemo s hitrostjo 30–35 vozlov. Čoln ostane popolnoma raven na vodi, z minimalno prilagoditvijo trima. Trup Prince 45 reže strme jezerske valove z neverjetno lahkoto – na krovu nas sunki ne dosežejo in udobje plovbe je resnično izjemno.

Pri tej hitrosti, tudi v današnjih zahtevnih razmerah, je občutek varnosti izjemno visok. Zaznana hitrost se zdi veliko nižja od dejanskega tempa in moram paziti na instrumente, da ne pretiravam. Ne da bi upočasnil, ostro zavijem na desni bok. Prince 45 se nagne v ovinek in sledi ozki krožni poti, s čimer se takoj poveča centrifugalna sila – in posledično raven adrenalina vseh na krovu. Nasmehi takoj razsvetlijo njihove obraze.

Obrnem se v levo, spet ne da bi sprostil plin, medtem ko Prince 45 posmehuje mojim poskusom, da bi ga potisnil do svojih meja. Te hitre manevre izvaja brezhibno, kot da bi ga na progi držal namišljeni učinek tal, ki ga drži prilepljenega na svojo pot.

Takoj zatem prečkamo valove, ki smo jih ustvarili. Z odprtim plinom do polne moči se odpravim naravnost v valove pod kotom 90 stopinj – najstrožji možni preizkus. Prince 45 se potopi v val in ga nonšalantno razdeli na dva dela, pri čemer ustvari stebre škropljenja, ki se dvignejo stran od trupa in padejo nazaj v vodo še dolgo po tem, ko smo že mimo.

S polno odprto močjo Prince 45 pluje naprej v ravni liniji. Inštrumenti prikazujejo vse bolj vznemirljive številke, ko natančno nastavim trim in ga dvignem, dokler ne zaslišim tistega nezamenljivega (in vznemirljivega) zvoka, ki mi pove, da smo zadeli najvišjo točko. Potujemo s hitrostjo približno 53 vozlov – sploh ni slabo za maxi-RIB te velikosti, še posebej, če upoštevamo, da je opremljen z vmesno nastavitvijo motorja.

Danes nas poganja trojna moč motorjev Mercury V10 Verado, od katerih vsak zagotavlja 400 konjskih moči. Konfiguracija največje moči za ta model pa omogoča instalacijo kar štirih motorjev. To ne bi samo povečalo skupne moči na neverjetnih 1.600 konjskih moči, temveč bi tudi največjo hitrost čolna potisnilo daleč nad 60 vozlov.

Ne da bi zmanjšal hitrost, začnem širok zavoj – manevar, ki ga pri več kot 50 vozlih lahko izvede le peščica čolnov. Kljub temu ga Prince 45 ponovno izvede brez napora, brez najmanjšega oklevanja.

Nerad sprostim plin – res nočem, vendar je čas, da predam kontrolo. Ko se obrnem, vidim nasmehe, ki so še vedno na obrazih vseh na krovu. Ta novi Prince 45 je popolnoma fenomenalen in si v celoti zasluži svoje mesto v družini Nuova Jolly.

Kakšen čoln!

Nuova Jolly Marine Prince 45 v podrobnosti

Drugi razlog, zakaj sem trdil, da lahko Prince 45 omogoči Nuova Jolly, da premaga številne znane tekmece, je v dveh besedah, ki najbolje opisujeta ta čoln: dizajn in kakovost.

Prince 45 je čudovit, prefinjen in zgrajen po izjemno visokih standardih. En pogled na gelcoat, zaključke in uporabljene komponente je vse, kar je potrebno, da to razumemo.

Zunanjost

Zunanja zasnova je izjemna. Luca Macchi je ustvaril profil visokega trupa, ki skriva impresivne notranje prostore – še en dragulj, o katerem bomo kmalu razpravljali.

Postavitev krova, od krme do pilotske kabine, zajema vse prednosti sodobnih walk-around plovil. Za konzolo se lok dvigne in razvije v prefinjeno palubo, ki daje čolnu eleganten profil, hkrati pa znatno poveča višino kabine spodaj.

Zadnji del je ogromen in postane še večji, ko se aktivira električno odpiranje obeh stranic. Ta prostor je zasnovan tako za uživanje v dnevu na morju pod senčniki, kot za jedilnico ali gostovanje elegantnih aperitivov, ki jih postrežete iz kuhinjskega otoka, ki je strateško postavljena za potrebe tega družabnega prostora.

Prostor za sončenje na krmi ima dvojno funkcijsko naslonjalo, zaradi česar je uporaben tako kot naslon za glavo in kot naslon pri jedilnem kotu. Osrednja miza, zahvaljujoč odprtim stranicam, ki

omogočata dve dodatni sedišči, lahko udobno sprejme do osem oseb. Sprednje sedišče je prav tako reverzibilno, kar omogoča, da dve vrsti ljudi med potovanjem sedita obrnjeni naprej.

Ko se premikamo naprej in gremo mimo bara/kuhinjske enote, ki podpira impresivno trdo streho, pridemo do konzole s tremi masivnimi krmilnimi stoli. Konzola lahko sprejme dva velika zaslona in vse potrebne elektronske instrumente.

Ko se povzpnemo po dveh stopnicah, prispemo do premca, kjer najdemo drugo območje za sončenje in velik kavč, ki dvema osebama omogoča, da se potopita v preveliko ležalko, ki ponuja resnično neizmerno raven udobja.

Princ 45: Notranjost

Ko se spuščamo na spodnji krov Prince 45, se pokaže vsa veličina tega plovila. Ko vstopite, se znajdete v kabini, ki ni le prostorna, ampak tudi neverjetno razkošna in polna vrhunskih podrobnosti. Glavno ležišče je zakonska, XXL postelja, z dvema elegantnima ležalnikoma na obeh straneh, ki ponujata praktične predale za shranjevanje. Ob vznožju postelje se reverzibilna blazina spremeni v naslonjalo kavča v obliki črke U, ki dopolnjuje veliko osrednjo jedilnico, ki ima med drugim tudi umivalnik in majhno notranjo kuhinjo.

Na krmi najdemo drugo kabino, ki se kljub temu, da se nahaja pod glavno konzolo, ponaša z impresivnim prostorom in drugim XXL ležiščem.

Kopalnica je opremljena z veliko ločeno tuš kabino, skupaj s kromoterapijo – značilnost, ki poudarja izjemno visoko stopnjo končne obdelave, ki jo je dosegla Nuova Jolly Marine in kar je na splošno v tem plovilu najbolj očitno.

Več o plovilu najdete na na naši spletni strani – Prince 45.
Scroll to Top